fredag 13 juli 2007

Morr skulle man kunna säga...

Morr...världen har verkligen gjort sitt bästa för att irritera mig idag. Till att börja med så vaknade jag av att jag har ont i nackmusklerna på högra sidan, kanske har jag legat på nåt konstigt sätt när jag sovit i natt. Men det troligaste är nog att jag och B låg framför tvn flera timmar igår kväll och kollade på de tre sista avsnitten av Shear Genius. För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är en dokusåpa där de har samlat ett antal frisörer som tävlar om 100 000 dollar och äran av vinsten såklart. Bitchigheterna haglar såklart och det hela är väldigt underhållande. Hursomhelst så så bidrog de timmarna i soffan säkert till min stela nacke idag. Jag börjar verkligen bli en gammal kärring som får ont i leder och muskler för minsta lilla! :-)
Jag som hade tänkt passa på att träna idag när jag är ledig från jobbet, men nu vågar jag inte göra det ifall det skulle förvära nackproblemen, med tanke på att jag ska jobba i helgen.

Som om inte det var nog så irriterar det mig fortfarande att jag fortfarande inte har fått Magnus Carlssons nya skiva som jag beställde för typ två veckor sedan, den har blivit restnoterad två gånger nu...idag fick jag äntligen hans nya singel "waves of love" som jag beställde vid samma tillfälle. Den är precis så bra som jag hade trott och nu väntar jag med spänning på skivan. Jag fick ett mail idag där jag tror att det stod att den har kommit in och att den är på väg till mig nu, mailet var på finska så jag översatte det så med min knackiga finska :-/

Nu bär det ändå ner på stan, men istället för gymmet så blir det nog att gå lite i affärer bara för att få komma ut på stan lite. Jag har varit så duktig idag och städat här hemma..det är lite kvar men det tar jag när jag kommer hem, innan B kommer hem. Då kan vi i lugn och ro bara njuta av fredagkvällen.

Inga kommentarer: