måndag 17 januari 2011

Renovering dag 1

Så har då vår badrumsrenovering dragit igång. Som jag har både längtat efter och fasat för det här. Skönt att det äntligen är igång efter månader av förberedelser. Men jag blir så stressad av all röra som följer med ett sånt här projekt. Smuts som letar sig in överallt och alla saker i en enda röra för att man måste tömma en tredjedel av lägenheten. Kontrollfreaket i mig håller på att bli tokig redan. Jag skulle bara vilja gå i idé i tre veckor nu tills det är över.

Över till något mer positivt. Vi såg filmen Dear John i går när vi satt på tåget hem från Jakobstad. Uuunderbar film! Om jag inte suttit bland en massa okänt folk hade jag nog bölat betydligt mer än jag gjorde. Sen har det väl sällan funnits ett vackrare filmpar än Channing Tatum och Amanda Seyfrieds. Så snygga.

Inga kommentarer: