måndag 31 januari 2011

Renovering dag 7-11

Nu har vi passerat halvtidspunkten av de 20 dagar som renoveringen skulle ta. Inget har hänt de senaste tre arbetsdagarna , vilket är väldigt frustrerande. Det finns säkert en bra förklaring till det, som bara remppagubbarna förstår. Själv blir jag lite stressad. Jag behöver se framsteg hela tiden för att inte tappa fokus på att det här faktiskt ska bli färdigt någon gång. Hoppas på framsteg i morgon.

Nu ska jag dessutom vara gräsänkling i fyra dagar när B åker till Skottland på jobbresa. Och jag har inte ens katterna hemma till sällskap. Plus att lägenheten är ett enda kaos. Jag skulle verkligen behöva nåt lugnande nu.

Kom i gång med träningen i dag igen, vilket känns skönt. Får fokusera på det. Och skrivandet. Och Dexter säsong 3 som jag införskaffade förra veckan.

Inga kommentarer: