tisdag 4 september 2007

Excuse you!

Nog blir man ganska frustrerad på långsamma människor när man är på väg hem från jobbet. Såna som går i butikerna och tittar i lugn och ro och som helt plötsligt kan stanna upp och stå helt still och samtidigt blockera hela gången. Som om de funderar på hur man ska lösa världssvälten eller nåt sånt.

Jag kom mig iväg från jobbet i tid idag faktiskt, åkte in till stan, körde ett träningspass, gick en vända och tittade på träningshandskar ( hittade inga så jag beslöt att de gamla jag har får duga ett tag till) sen ett varv via matbutiken då jag fått ett sånt sug efter tacos när jag var mitt uppe i mitt träningspass. Och när jag sen ska skynda mig till spårvagnen för att hinna med första bästa så är det som att alla långsamma människor bestämt sig för att ställa sig just framför mig, det kändes som det tog evigheter innan jag kom mig ut från Stocka och när jag kommer ut så susar 7A (min spårvagn) förbi mitt framför nosen på mig. Om jag bara hunnit ut 20 sekunder tidigare så hade jag hunnit med. Thank you very much!

1 kommentar:

Björn Heselius sa...

Så söt man kan vara på bilden då ;) Precis som det kändes igår.