lördag 8 september 2007

Lördag eftermiddag, en sån fröjd att vara ledig!

Åh vad jag älskar lediga helger!
Idag blev det sovmorgon till 10, sen iväg en sväng till affären för att köpa frukost och sen en frukost i lugn och ro framför Heroes.
När B skulle iväg till jobbet efter det så hängde jag med in till stan och köpte min sedan länge efterlängtade precious (Philips Bodygroom rakapparat). Jag vandrade sedan runt på stan en stund, löste ut biobiljetterna till Colorado Avenue som vi ska se på måndag och hoppade sen på spårvagnen hem. Jag har nåt konstigt lugn idag, jag blev inte ens McBitch av att stå och vänta på gubben framför mig i biokön som måste ha varit stans långsammaste människa. Nu blir det en lugn eftermiddag/kväll. Jag tänkte städa lite här hemma, lyssna på Tori Amos och sen leta fram nån bra skräckfilm. Jag får passa på med mina skräckfilmer när inte B är hemma, han är inte ett lika entusiastiskt skräckfilmsfreak som jag, om man säger så. Och just det, jag tänkte se de sista avsnitten av Britains next topmodel säsong 3 också.

Inga kommentarer: