måndag 20 augusti 2007

Underbara lediga måndag!


Jag har njutit i fulla drag av den lediga dag som helgens arbete har givit. Ett par timmars sovmorgon följt av hemmapyssel och ett styrketräningspass, så har dagen sett ut fram till nu. Nu ska jag strax börja laga lite mat och sen kolla på gårdagens inspelade avsnitt av "Close to home" i väntan på att karln ska komma hem från jobbet.

Jag är insett idag att jag är inne i en rockperiod, har lyssnat på Silverchair, Skunk Anansie och nu är det Marilyn Manson som snurrar i cd-spelaren. Tack P för att du nämnde Silverchair i din blogg häromdagen, det var nog gnistan som tände detta rockinferno som jag är i nu. Jag trivs alldeles utmärkt i rockens värld, vi får se när jag hamnar tillbaka i schlagerns förtrollade värld :-)

Jag och B var på bio igår och såg på nya Fantastic 4 filmen. Helt okej som underhållning för stunden och klart sevärd om man gillar filmer baserade på serietidningar. Och Jessica Alba var bländande vacker som The Invisible Woman, tyvärr fick hon inte riktigt utrymme att visa sina skådespelartalanger i den här filmen :-D

Inga kommentarer: